Dor de… multe :)

https://i0.wp.com/maroonweekly.com/wp-content/uploads/2009/11/woman-running-snow1-575x382.jpg

(photo credit)

dap… nu prea mai imi gasesc locul. saptamana asta am vegetat in jurul caloriferului. si am facut-o eficient, pentru ca aproape mi-a trecut raceala. mai am episoade de tuse, dar rare.

luni am vrut sa ajung la cenaclul recitiri, insa durerea de cap m-a facut sa caut cel mai rapid drum catre pat. sper sa ajung pe 15 februarie. mi-am printat vreo 2 carti si vreau sa apuc serios de treaba, de saptamana care vine. am o multime de idei si trebuie doar sa fac selectia. apoi… sa comand/ sa cumpar materiale si sa dau drumul! sper ca la sfarsitul lui martie sa pot pune produse pe blog.

mi s-a facut dor sa fac sport. am deja cred ca 2 luni de cand nu am mai facut si mi-e dor sa merg la sala, sa alerg… dar las vremea sa imi alimenteze lenea. aceasta iarna lunga… incepe sa-mi toace nervii. ieri se topise zapada si era un amestec ciudat pe trotuare. m-am simtit ca un pinguin, in scrutul drum de la metrou pana la birou…

m-am apucat de facut abdomene cu Motivonti si m-am tinut de treaba. o singura zi am sarit pana acum, de la 1 februarie, dar am recuperat-o pe parcurs :)

am aflat de pe twitter ca a ajuns in presa actiunea Let’s do it, Romania! – mai precis in Evenimentul Zilei – Cine-curata-tara-de-gunoaie. stiu ca am mai pus pe blog acest clip, dar merita!

parca nu e asa de greu, nu?

Lasă un comentariu

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.