Crângaşi. Dupa 8 luni

Home is, where your heart is…

Dintre toate colturile Bucurestiului pe care am avut ocazia sa le locuiesc/descopar, cumva, acest cartier s-a strecurat abil si am reusit sa nu apuc sa-l bifez. Pana in vara lui 2015, cand lovita de-o sageata, m-am aflat in postura de a anunta din nou… ma mut. Am un istoric vast de locuri din care de voie, de nevoie a trebuit sa imi tot strang catrafusele. Apoi, cand in 2013 am reusit sa fac rost de-un credit Prima Casa, familia –  in mod special – a respirat usurata. Cred casi eu eram oarecum linistita, ca pot sa-mi cumpar obiecte de mobilier, fara teama ca trebuie apoi sa le duc in alta parte…

Asa cum poate unii au sansa sa calatoareasca, altii, ca mine – au sansa sa se mute. Si daca la inceput aveam nostalgii, acum incerc sa fiu deschisa si sa descopar cartierul care m-a adoptat, sa-l privesc mai prieteneste si fara comparatii.

Ieri am facut si o serie de poze pe langa casa, intr-o zi frumoasa, in care care in parc se juca remy, sah si table, parintii plimbau carucioarele cu pui doborati de somn, iar cei mai mari se fugareau galagiosi cu bicicletele.

Zboina Neagra


Str. Zboina Neagra

Calea Giulesti

Calea Giulesti
Calea Giulesti

Parcul Giulesti
Parcul Giulesti


Tot pe Str. Zboina Neagra

Acum ca primavara isi intra in drepturi, am de gand sa imi pregatesc bicicleta si sa ies la colindat, sa mai descopar comori urbane, ascunse printre blocuri, pe strazi cu case si sa caut povestile lor.

Lasă un răspuns

