Prin oras, visand la alt oras…

Sursa  –  MNAR.ro

Pe 25 aprilie (mai e un pic, mama Doamne!!!) voi fi in Budapesta si parca tot ce mi se invarte in cap are legatura cu asta. Cu ce ma duc, unde voi sta (cel mai probabil, voi apela la couchsurfing.org), ce sa-mi iau, ce sa nu-mi iau. Am mai facut acolo un Revelion si am ramas cu impresii foarte placute. Mi-ar fi placut sa revin doar ca sa vad pe indelete orasul, dar daca s-a ivit ocazia acestui concert… n-o sa protestez prea tare.

In fine… In Bucuresti s-a istalat primavara de-adevaratelea – pasarelele canta de la 5am, pomi infloriti, ploaie de petale, soare cald, multe gâze, tot arsenalul. Si pentru ca am programul aglomerat, mi se pare week-end-ul un fel de citybreak la super-oferta, in episoade saptamanale. N-am reusit sa vad mare lucru in acest week-end, dar m-am satraduit, pe cuvant!

Aveam in gand sa merg la MNAR, pentru o expozitie care parea sa fie taman pe gustul meu. Este vorba despre Epoca Biedermeier în Ţările Române 1815-1859 si am simtit-o ca o continuare timida a expozitiei Mitul naţional. Contribuţia artelor la definirea identităţii româneşti (1830 – 1930). 4 sali, tablouri, gravuri, razlete piese de mobilier si bijuterii, cateva piese de vestimentatie. Cred ca un impact mai puternic al Epocii Biedermaier in Romania, l-a avut vizita la Muzeul Cotroceni (click cu incredere, pentru ca are un tur virtual f bine realizat). Tablourile care mi-au placut cel mai mult au fost Orientala, de Constantin Daniel Rosenthal (mai sus) si un Autoportret de Mişu Popp.

Revenind la Budapesta – am vrut sa merg la film. Dar o raceala zdravana m-a țintuit intr-un arest la dimiciliu, asa incat, nu pot decat sa sper c-o sa vad saptamana asta filmul asta:

Lasă un răspuns

