Dorinte implinite


Sursa – someecards.com

A fost o data ca niciodata o fata plina de energie care se plangea ca are prea mult timp liber. La inceput multa lume nu a crezut-o. Apoi a inceput sa fie luata in serios si sa i se dea sarcini. Apoi s-a gandit ea ca ar fi dragut daca ar gasi si un alt job, part-time. Si pentru ca cineva ii asculta dorintele rostite si nerostite, i-a trimis activitati de facut. Si acum a incetat sa se planga. Si nu mai gandeste ca week-end-ul e prea lung, ci mana cereasca. Si apreciaza cand poate pune capul pe perna seara, de la 23.00 si nu o deranjeaza ca nu a mai vazut un film pe laptop de vreo doua saptamani…

Povestea asta este a mea si m-au ajuns din urma dorintele arzatoare. Nu mai spun de sumpa nepotica care face zilele astea 3 saptamani si pe care daca n-o vad 2 zile, creste de n-o recunosc. Imi pare rau ca nu am reusit sa fac nimic in privinta asta, desi am ochit deja materialele cu care as vrea sa le lucrez. Dar, in ciuda aglomerarii, am fost 3 saptamani la rand la antrenamente, martea si joia, de la 19.00.  Nu e mereu simplu sa car cu mine un rucsac burdusit, in care am si laptop-ul si echipamentul, dar n-am ce face.

Vineri am fost la cea de-a doua intalnire a Clubului de Germana, de pe Meetup. Pe de o parte m-am revazut cu persoane cunoscute la intalnirea anterioara, pe de alta, am schimbat numere de telefon cu persoane noi intalnite, cu planul de e iesi in IOR la alergare. Vremea acum e excelenta si scuze nu prea mai am… mai ales daca vreau sa joc mai mult handbal.

La urma, dar nu in ultimul rand – ma bucur ca a venit primavara in sfarsit!

Lasă un răspuns

