De colo-colo si cateva idei de refashion

Multa alergatura, in ultima vreme. Nu ca m-ar deranja, dar inca nu sunt foarte obisnuita. Saptamana trecuta nu am ajuns in sala pentru handbal, dar ieri reusit sa particip la antrenament. Mi-era dor  de-a dreptul de mirosul de clister, de Bengay, de minge, de driblingul lejer, de aruncarea la poarta. Mi-e clar ca am mult de recuperat la conditia fizica, dar poate ca in 2-3 luni o sa ma simt in stare sa merg la vreun turneu.

In rest ascult alternativ audio-book-ul Harry Potter in lectura prea-minunatului Stephen Fry (parca e teatru radiofonic, nu lectura) si Racine Carrée, ultimul album al lui Stromae. Si daca ajung pe blog persoane cu ceva mai mult chef de treaba, iata cateva idei care-mi plac mult:


Tutorial aici


Tutorial aici


Tutorial aici

Tutorial aici

Sursa – aici

Lasă un răspuns

