O saptamana plina

Source here

Am deja vreo 2 articole in lucru dar nu prea apuc sa le termin. Am avut o saptamana plina de lucru la masina de cusut, nu pentru mine, ci pentru puiul sora’mii. Asteptam cu emotie nasterea si pana atunci o ajut pe mamica sa-i pregateasca patutul, camera si ce i-ar mai putea fi de folos.

I-am tivit niste scutece, i-am facut o perna pentru alaptat (husa pentru ea mi-a dat dureri de cap), cateva cearsafuri pentru saltea – unde circa 13 cm, inseamna de fapt 8 cm – eu sunt convinsa ca s-a tasat pe drum :)) Materialele de lucru – in special finet – sunt foarte frumoase, cu floricele, ursuleti, inimioare, pisicute etc. si in plus, se lucreaza si foarte usor.

Vineri am fost la clubul de lectura de pe Meetup unde am avut de pregatit All the names, de Jose Saramago. Eu nu am gustat cartea – daca nu era vorba sa discutam despre ea, nu o parcurgeam – insa intalnirea propriu-zisa, dezbaterea pe seama cartii mi-a placut foarte mult. Urmeaza sa o programam pe urmatoarea, unde avem de citit o noua carte. 

Si tot saptamana asta, m-am intalnit cu un bun coleg de la Clubul de handbal si de marti ma duc din nou la antrenamente. Mi-e putin teama, trebuie sa recunosc – n-am mai alergat de ceva timp, dar o iau incetisor. Dorul de minge e greu de stapanit. 

Asa ca imi urez o saptamana la fel de activa!

2 gânduri despre &8222;O saptamana plina&8221;

  1. Felicitarile mele pentru munca depusa si pasiunea pe care o ai pentru croitorie. Aceasta arta pentru lucrul frumos,elegant o impartasesc si eu, ma bucur si ma simt fericita de cand te am descoperit. Multumesc !!!

Lasă un răspuns

