Inspiratie si organizare – Primavara 2014 (I)

Sursa aici si link descarcare formular aici

Pentru ca o vorba veche romaneasca spune – si pentru ca am cam mult timp liber, ce-i drept – sa-ti faci iarna car si vara sanie, m-am gandit eu asa, sa-mi fac de treaba si sa inventariez cam ce (n-)am in dulap. Astfel am ajuns sa-mi fac un mic plan de lucru pentru primavara care va veni pana la urma, nu-i asa? Si  am zis sa pun si un termen, ca  parca nu-i la fel de motivant.
Lista scurta e cam asa:
– 2 rochii, una de zi, a doua putin mai fancy, s-o pot lua la un concert sau un eveniment in familie (sor’mea se ocupa de asta si are grija sa fie mereu evenimente!)
– 2 fuste creion – sunt cele care ma avantajeaza cel mai mult si am gasit niste idei foarte simpatice;
– 2 perechi de pantaloni lungi, de zi;
– 2 tricouri/topuri;
– o jacheta de primavara;
Deadline: 30 aprilie 2014.

Saptamana aceasta voi face necesarul, voi merge sa cumpar parte din materiale, hartie pergament si o sa incep treaba: ales modele, scos si modificat tipare, unde e cazul si apoi, cusut. Aveti mai jos modelele pe care vreau sa le bifez inainte de termen (click pe imagine pentru marire).

                       Images sources – clockwise from left: Color block skirt on TheClassyCubicle.com // Kimono sleeves top on MakeIt-LoveIt.com – aici aveti si tutorial// Cozy top on Sewing.Patternreview.com // Skirt on GlamourMagazine.co.uk // Jacket on BurdaStyle.de // Dress on BurdaStyle.de // Dress on Curvatude.com

Un gând despre &8222;Inspiratie si organizare – Primavara 2014 (I)&8221;

Lasă un răspuns

