Turism cultural: Faust la Sibiu


Sursa: Teatrul National Radu Stanca Sibiu

Am fost la Sibiu in cateva randuri si am ramas cu o nostalgie aparte. M-am simtit atat de bine, incat as reveni oricand cu placere. Si recunosc, ca in cele mai multe randuri sunt geloasa pe Sibiu. Are o multime de elemente pe care mi-as dori sa le gasesc in Bucuresti – de la respectul pentru cladirile vechi, pana la deschiderea fata de turisti. Mi se pare ca te intampina intr-un mod atat de prietenos, incat n-ai cum sa nu-ti fie drag. Si parca ma bucur ca nu e mai aproape de Capitala – cred ca asta ii permite sa-si pastreze nealterata culoarea si farmecul.

M-am abonat acum ceva timp la newsletter-ul Teatrului National Radu Stanca, iar saptamana trecuta am aflat ca se anunta prevanzare la Faust, in regia lui Silviu Purcarete. Mi-am luat deja bilet si-mi place mult  cum se aglomereaza calendarul pe anul acesta: aprilie – Robbie Williams, mai – Faust la Sibiu… si cine stie ce mai apare interesant?!?

Inca un motiv sa cred ca e un an tare bun. Mai ales ca aseara l-am vazut/ascultat/am cantat cu gasca si Mircea Vintila in E… varza. Si-a fost o seara mi-nu-na-ta!

Lasă un răspuns

