Decoperiri recente – Meetup

Image from here – Read It Forward on Facebook

Cred ca unul din cele mai tari avantaje pe care le are Bucurestiul – viata intr-o comunitate numeroasa – este ca ai in preajma ta o multime de oameni cu care ai putea avea mai multe interese comune.  Si cum faci totusi sa faci cunostinta cu ei? Ii cauti. Sirul conexiunilor care m-au adus aici este putin intortocheat, dar rezultatul ma bucur a nespus. Asadar, in decembrie 2013 am  fost, prin intermediul CouchSurfing, la Veliko Tarnovo. In timpul acestei scurte drumetii, am cunoscut-o pe Carmen, care mi-a povestit de intalnirile tip Language exchange care au loc in Bucuresti. Am gasit intr-adevar pe Facebook pagina Language Exchange Bucharest insa nu prea indrazneam sa ma alatur – ma intereseaza limba germana.

Sursa ranklogos.com

Apoi, din click in click, am dat de Meetup unde am gasit un grup pe germana, cu care m-am intalnit saptamana trecuta. Am fost in jur de 20 de persoane, socializand relaxat, mai in germana, mai in romana, frecvent si in engleza. Venind de la frig si dand cu nasul de caldura acolo, cu o bere sau vin fiert in fata, s-au dezlegat limbile si s-au legat glume, povesti simpatice, planuri pentru datile urmatoare. Au fost deopotriva persoane din Germania/Austria care lucreaza/studiaza in RO, cat romani care lucreaza folosind germana, au fost pe acolo sau urmeaza sa plece. Pe scurt, socializare, networking, o reusita!

Si am mai aflat ca in Bucuresti sunt  de fapt mai multe comunitati care fac intalniri regulat, inclusiv una coordonata de Goethe-Institut Bucuresti. Tot pe Meetup am gasit ceva care imi preocupa gandurile de ceva vreme – un club de lectura, unde, evident avem ca tema o carte de citit, pentru urmatoarea intalnire si chiar un poll unde putem propune/vota cartea pentru intalnirea ce va urma. Chestiunea devine asadar se pare cat se poate de simpla – ai mare grija ce-ti doresti!

Ei – si parca iar am motive sa cred ca e un an tare bun! :)

Lasă un răspuns

