Ce-ai acolo?

Sursa: materflorist.com

Este a doua oara cand ma implic in organizarea unei petreceri-surpriza si a treia cand particip la una. Am organizat saptamana trecuta, impreuna cu alti intrusi, un party Baby Shower pentru sora mea, care, conform calendarului ar trebui sa nasca la sfarsitul acestei luni. Toti cei implicati au inteles perfect mesajul, asa incat am reusit sa pregatim cele necesare, fara stirea ei si chiar a avut o surpriza pe cinste!

Cred cu tarie ca la acest tip de evenimente, total neasteptate, cea mai tare faza e faţa, figura celui surprins. Simona a ajuns cand era doar 3 persoane sosite, intarzieiri pricinuite de starea vremii. Dar asta nu a facutdecat ca surpriza sa fie si mai mare. Pentru ca dupa ce mai venea cate o invitata, se uita interogativ la mine – pe cine sa ma mai astept sa vad? pe cine ai mai invitat? Unele care chiar nu au putut ajunge au fost atat de dragute incat sa accepte sa o sune in timpul petrecerii cu mesaje de genul stiu ce faci tu acolo acum, trebuia sa fiu si eu acolo si iar a facut ochii mari. Si pentru ca a fost adusa la petrecere de sotul ei, iar noi, care stiam eram aranjate, cochete , Sim s-a intors la el si l-a intrebat, daca tot stia de party de ce a lasat-o sa plece de acasa asa banal imbracata?!?

De dimineata a sunat-o pe mama sa-i povesteasca, si desigur, mama stia. Apoi a descoperit ca stia si soacra-sa si toata lumea din jur, numai ea nu. I-am facut-o!!! :)

Eu m-am trezit inca uimita de reusita si primul lucru pe care l-am facut a fost sa trimit mesaje de multumire tutror celor implicati. Si pentru uneori bucuriile celor din jur, plutesc prin Univers si se intorc la tine, numai bine ca azi am primit si eu alte cadouri de casa noua.

Am zis eu ca 2014 e un an bun, nu? Februarie abia a inceput! Petrecerea continua…

Lasă un răspuns

