Burda – ultimul numar: 02/2014

Incepand de astazi, joi 30 ianuarie,  puteti gasi la chioscuri noua revista. Am rasfoit-o pe indelete si mi se pare un numar foarte reusit. Are in total 45 de modele, din care 12 rochii si inca vreo 6 modele pentru copii. Cu numarul asta, in ciuda vremii de afara, ne pregatim de primavara, cu tinute lejere, in linii simple, curate (sa acordati mare atentie materialelor pe care le alegeti), un stil usor retro in prima parte, cu piese care pot intra direct in garderoba de baza. 

Rochia gri-maronie, cu snururi laterale mi-o voi face sigur, chiar daca nu e in marimea mea, tiparul nu pare greu de modificat. Si o sa mai imi fac si tricoul in alb si negru care apare la final. De restul, mai vedem ce si cum. Cred ca de mult nu am mai pus mana pe un numar asa de atractiv si cele mai reusite piese le-am selectat si vi le prezint mai jos.

Si la final va las un link pentru un pre-view al numarului pe martie. Spor in toate!




Lasă un răspuns

