Cautari – Finding Joe

Si daca la sfarsitul saptamanii trecute mi-am permis sa ma plimb, sa ma bucur de o zi de primavara, week-end-ul asta am stat cuminte intre perne, cu speranta ca nametii n-or sa tina prea mult. Cea mai simpla varianta au fost filmele

O simpla varianta ar fi filmele pe care mi-am propus sa le vad si inca nu am apucat, filme bine cotate, nominalizate, cu trofeee la activ. Apoi, maine am parte de handbal la nivel inalt – finalele Campionatului European de Handbal Masculin. Si daca tot sunt aici, sa fac o scurta trecere in revista a saptamanii.

Saptamana trecuta am aflat si eu ca pe 23 ianuarie se celebreaza Ziua scrisului de mana, si ca o coincidenta stranie, pe Couchsurfing mi-am facut un panpal tocmai din Dushanbe, Tajikistan – o tipa care colectioneaza carti postale si m-am oferit sa-i trimit si eu – prima a fost cu Ateneul Roman.

Ce-am mai facut? Joia trecuta am fost pentru prima data la IPF si am vazut un film. Pentru cine a vazut The Secret, e cam dupa acelasi calapod. Initial l-am privit sceptica, putin enervata de reluarea frazelor, a imaginilor, dar pana la urma m-a castigat si m-a facut sa simt ca a meritat timpul acordat. Replica ce mi-a placut cel mai mult a fost: What the hero brings back is the story. pentru ca iubesc povestile!

Si poate ca filmul ar fi fost sec fara dezbaterea care a urmat, condusa foarte bine de moderatoarea serii. Seara a fost reusita si e tipul de eveniment la care as mai merge. Aveti mai jos trailer-ul:

Lasă un răspuns

