Un An Nou Bun!

Si-a trecut 2013! Doamne ce an greu a fost, asa ma bucur asa de mult ca s-a dus! Nu zic, au fost si cateva lucruri bune, cateva (re)intalniri cu totul speciale, dar perceptia generala a foat mai cu seama de an dificil. Si poate de-asta simt ca 2014 va fi un an mai bun, mai rodnic, cu planuri mai bine conturate. Ceea ce va urez si voua, alaturi de ce v-ati propus voi.

Iar cum la mine intuitia e rapid confirmata, am inceput anul in forta. Mai intai am terminat rochia pe care voiam sa o am gata de Revelion. Suna cam anapoda, dar asa s-a intamplat. Luasem materialul, alesesem modelul, dar pe ultima suta de metri n-am reusit sa-mi adun cheful si cu cateva ore inainte de miezul noptii mai aveam de lucru. Am zis ca decat sa termin in pripa, mai bine aleg altceva sa port. Astfel, in conditiile astea, la inceput de ianuarie am avut satisfactia lucrului incheiat. Asta e rochia pe care mi-am facut-o, materialul e potrivit, doar ca… e putin cam transparent si va trebui sa-mi fac si captuseala la ea.

Sursa: burdastyle.com

Si pe langa aceste toate ganduri pline de entuziasm, am facut zilele astea si o vanzare pe Breslo, unul din colierele verzi din dreapta si-a gasit stapana.

Un motiv in plus pentru ca ma voi bucura de 2014 e ca mi-am luat bilet la Robbie Williams. Pe 24 sau 25 aprilie o sa-l vad in concertul de promovare a albumului Swings both ways, care suna in intregime grozav, dansabil, de buna dispozitie, cu o nota grozava de jazz. Mi-e greu sa aleg o melodie preferata, dar pun o mostra mai jos. Si pentru ca am aduc vorba de artisti, Mariza revine la Bucuresti pe 15 mai.

Lasă un răspuns

