My city, my home…

Iubesc o seama de lucruri/locuri/oameni si incerc un exercitiu de prezenta oridecateori am sansa sa fiu in preajma unei astfel de surse de bucurie. De curand mi-am luat o micuta camera foto, nemultumita fiind de cea a telefonului si incerc s-o port mai mereu cu mine, ba in gradina, acasa, ba in oras, ba cand lucrez – mai rar ce-i drept…

Referindu-ma la Bucuresti acum, sunt strazi pe care am mers in fuga de nenumarate ori. Si cu toate astea, de fiecare data mai gasesc un detaliu care mi-a scapat data trecuta.

Intrare in pasajul Macca-Vilacrosse dinspre Eugeniu Carada

Detalii fragmente Curtea Veche

Detaliu la intrarea in Hanul lui Manuc

Curtea interioara a Manastirii Stavropoleos

Detaliu Muzeul National de Istorie

Detaliu Biserica Sf. Anton

Detaliu fatada Bancii Nationale

Amorasi in Pasajul Macca-Vilacrosse

Lasă un răspuns

