The grass level…

Dupa aproape doua saptamani am fost p-acasa, pe la ai mei, unde aparusera deja noi membri – closca a scos 4 pui si parintii i-ai mai adaugat vreo 20, asa incat intreaga curte devenise o suma de piuituri si cloncanituri. In tandem cu graurii care au savurat ciresele pe unde nimereau, prin gradina sau chiar direct in copac.

Momentul cel mai palpitant al week-end-ului a fost prima extractie de miere. Fagurii cu pastura, mai jos, ca un mozaic multicolor mi s-au parut unul din cele mai minunate lucruri vazute in ultima vreme. Mierea mi se pare mult prea dulce, insa tot procesul e atat de captivant – de la fixarea foitei de ceara pe rame pana la indepartarea capacelelor de ceara si tot asa.

Gradina, in aceste doua saptamani, parca a luat-o ranza. Plantele au crescut peste tot, trandafirii si nemtisorii au inflorit, rosiile pe care le-am plantat cu Simi au crescut si mama spune ca sunt pe punctul de a avea primele flori.

Viata la tara devine din ce in ce mai interesanta. Da, poti spune ca ai unele neajunsuri, n-ai un magazin universal la indemana, munca in gradina poate fi grea si foarte grea (in comparatie cu tastatul la calculator) sau mai stiu eu ce. Dar in acelasi timp este plina de satisfactii cand vezi ca plantele puse de tine se prind si apoi rodesc, sau cum cresc puii, ca poti aduna oua proaspete din cuibar si cumva, tot efortul tau are un rezultat vizibil la cateva saptamani sau luni distanta. Diminetile pline de miros de iasomie, mirosul ierbii, luna mare cat o mamaliga si cerul plin de stele sunt cireasa de pe tort. Iar seara, inainte de culcare, dupa un dus racoros ma pun in pat, istovita de-o oboseala buna, care-mi ofera un somn adanc pana dimineata. Asa cum parca am din ce in ce mai rar la oras…

Lasă un răspuns

