Struggling around…


Image from here

Mi-a fost dor de blog, de scris, de cursorul care asteapta clipind sa mai insir o idee, un gand… Dar nu puteam sa o duc pana la capat. Am inceput sa scriu o noua postare de mai bine de zece ori si zac toate si acum in folderul cu ciorne. Martie a fost o luna grea, posaca. A trebuit sa-mi iau ramas bun, un ramas bun care se intinde pe saptamani deja… E cumva complicat sa incerci sa accepti absenta cuiva care inseamna mult, in momente atat de diverse. Si mai tgrebuie sa porti cu tine si regretul ca poate nu ai facut indeajuns, ca nu ai petrecut destul timp, ca nu ai ascultat mai mult…

Dar problemele vin val-vartej si nu te intreaba daca esti pregatit(a) sa le rezolvi, daca ai vrea o clipa de pauza.

Aventura imobiliara e in plina desfasurare, imi caut in continuare un loc al meu, pe care sa-l numesc simplu acasa si unde sa-mi adun lucrurile imprastiate care pe unde am putut. Simt eu asa, ca odata cu acest pas facut as gasi linistea sa lucrez mai bine la planurile pe care le am. La sfarsitul saptamanii trecute am incercat sa fac un bilant, cate vizionari am avut, pe unde, ce nu mi-a convenit si concluziile sunt triste, zau.

Ieri Simi avut chef de-o alergare in parc, in IOR si parca nu putea pica mai bine ideea ei, pentru ca si eu voiam sa ajung in zona, la bisericuta mica din lemn. Am plecat de acolo cu certitudinea ca parcul inca mai inseamna mult pentru mine. In tot acets sentiment al dezradacinarii pe care-l tot simt de cativa ani si macar o perioada, imi voi da silinta sa ma mut in preajma lui. Sa vedem si daca-mi iese…

Lasă un răspuns

