Now… I really see colors…


Photo courtesy of abeautifulmess.typepad.com

Asta seara a fost ultimul cursul al atelierului de pictura. Cred ca a fost si singura  seara in care am terminat lucrarea ceva mai devreme si, mai ales, am reusit sa fiu cel mai multumita de prestatia mea. Am avut chiar un moment de curaj, in care am abandonat natura statica pe baza careia lucram si am incercat sa-mi dau seama ce-i trebuie lucrarii, si nu neaparat cum sa redau elementele din ansamblu. Am echilibrat-o cat de cat bine, am indraznit sa pun culoare, ba chiar redasem o portiune de scaun cam prea lata si m-am jucat cu pastelurile, incat am reusit sa ii estompez din largime.

Ajunsesem sa-mi para rau ca nu m-am dezlantuit mai devreme si ca abia acum la final am capatat asa mult tupeu. Ma bate chiar gandul serios de a ma inscrie la atelierul care incepe pe  27 martie – Natura statica. 7 zile, 7 stiluri. Doar ca in paralel ma preocupa cumpararea unei case si in functie de raspunsul bancii voi decide cum voi proceda. E un pas important si vreau sa-i acord atentia necesara.

Oricum, de lucru am. O rugasem pe profesoara sa ma indrume cum as putea sa aflu mai multe despre arta populara si mi-a adus in seara asta 2 carti de studiu – un indreptar metodic de arta populara, care contine muuuulte costume populare si un dictionar de obiceiuri populare de peste an. Maine plec la parinti, la Tariceni si cand nu voi fi in gradina la sapat, va puteti face o idee cu ce lecturi imi voi satisface curiozitatea.

Urmeaza pe la mijlocul lui martie vernisajul grupelor care au terminat in ultima vreme cursurile predate de Arina Gheorghita. Imi voi pregati lucrarile (cica trebuie aplicat fixativ)  si sper sa fiu curand cat mai aproape de sevalet.

 

 

Lasă un răspuns

