Late winter in Sibiu

Cred ca am stabilit pe la inceputul anului sa merg in vizita, in Sibiu, pentru a onora invitatia oaspetei mele, de pe Couch-Surfing. Am ajuns de vineri si principalele puncte de pe lista mea erau Muzeul Brukenthal si Muzeul Astra. Pot spune linistita ca a fost mai bine ca am vazut galeria artistilor romani, dupa ce am facut cate ceva despre ei la cursul de pictura. Muzeul Satului l-am lasat ca datorie pentru urmatoarea vizita, pentru ca in ciuda soarelui de vineri si sambata, in totate zilele a fost un vant cumplit, iar duminica a mai si picurat. Cert e ca nu mi-a ars deloc sa iau orasul la colindat.

Dar atat cat am vazut mi-a placut;  am mers fara tinta pa stradute mici cu care care avea 1-2 nivele, in mare parte, bine ingrijite. Atat vineri seara cat si sambata, am fost la Teatrul Radu Stanca si am vazut doua spectacole oferite de Teatrul National de Opereta, plecat (urmarindu-ma?) intr-un turneu prin tara.

Am mai vizitat Muzeul Farmaciei din Piata Mica si am plecat cu o prada foarte draga sufletului, din galeria mesterilor populari.

Lasă un comentariu

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.