Just don’t…

Sursa – keepcalm-o-matic.co.uk

Ma folosesc o data in plus de blog, sa-mi vars naduful. Relativ subit am decis ca-n acest inceput de an sa-mi schimb statutul locativ, din platitoare de chirie, in cel detinatoarea a unui… credit. Si cum decizia e deplin justificata de situatia prezenta a pietei, nu prea inteleg cum s-au instalat nelinistitile mele nocturne. Serios, abia am inceput formalitatile, rasfoirea ziarelor/site-urilor cu anunturi si adorm greu, tarziu in noapte, iar a doua zi, cu ochii tulburi visez la paturi nesfarsite si izvoare cu cafele aromate si fierbinti.

Am o idee despre ce mi-ar placea sa gasesc (intre noi fie spus, sa intru intr-o casa despre care sa simt: this is it!), dar pana atunci, fac liste, sortez, dau telefoane, aranjez vizionari. Ma simt de parca as fi in cautarea femeii perfecte si gasesc doar parti disparate – imi place privelistea, imi place luminozitatea, imi place zona, imi convine distanta fata de metrou, etajul e excelent etc. etc.

Seara am inceput sa ma consolez, mai nou, cu documentare BBC. Desi mai am in calculator filme de vazut, m-am gandit eu asa, cum ar fi daca as cauta documentare BBC despre arta. Si am gasit! Am vazut deja Baroque! – From St Peter’s to St Paul’s (desi nu inteleg de ce nu a abordat si barocul din Franta) si A History of Art in Three Colours. Parca mi s-a deschis accesul la un TVR Cultural doar al meu. Imi place cum simt ca se leaga informatiile intre ele, cu ce stiam din trecut, cu ce asimilez la cursul de pictura (am o presimtire ca o sa urmeze altul, dupa ce-l termin pe acesta).

Urmeaza apoi Power of Art, serie din care am vazut deja un episod greoi – Picasso. Poate ca ma invatasem cu stilul lui Waldemar Januszczak din Baroque, si seria asta imi pare mai greu de digerat. Dar o voi duce pana la capat…

Acum sa nu credeti ca-s dusa cu pluta intr-atat sa cred ca prin documentare iti faci o cultura, dar e un inceput usor digerabil, e un mod de a deschide noi directii de aprofundare, imi da o privire de ansamblu de la care simt ca pot incepe cautarea.

Si parca toate calatoriile care urmeaza, in viitorul apropiat sau mai indepartat, capata o nota si mai interesanta – devin destinatii pe care abia astept sa le descopar arhitectural, si mai ales, din punctul de vedere al artelor. Si ma voi intoarce aici sa va spun cum ma voi fi bucurat de splendorile lor :)


Sursa – pinterest.com

Lasă un răspuns

