Challenges…


Stefan Luchian – Lautul
Image from here – wikipedia.org

E deja joi. Cum a zburat saptamana… Azi e zi de mers la pictura si imi cam pare rau ca in acelasi timp are loc si primul antrenament de dupa turneu. Pierd o parte din impresiile de dupa, dar mai ales… alergatul dupa minge. Pentru atelier, aveam de facut o tema pentru diseara, de creat o natura statica, plecand de la un fond prestabilit. Dar m-am intins cu refacerea, m-am lasat molesita de lene si iata ca nu o voi putea prezenta diseara.

Insa am avut un motiv de mandrie artistica, sa zicem asa. Cineva a postat pe Facebook imaginea tabloului de mai sus. Si am comentat, ca parca mi-aminteam ca l-am vazut anul trecut in Muzeul Zambaccian. Mi s-a parut surprinzator, pentru ca in afara de ideea clara a Arcasului, credeam ca am uitat tot ce-am vazut acolo.

Acum astept sa mai parcurg o seama de ateliere si apoi vreau sa reiau vizitele prin muzee. Iar ca sa ma incadrez in nota de iesire din zona de confort pe care mi-am propus-o pentru 2013, luna viitoare ma duc la Sibiu, unde vreau sa vad Muzeul Brukenthal si Muzeul Satului Astra. Mi-ar mai fi placut sa vad si Faust in regia lui Silviu Purcarete, dar nu reusesc sa aflu cand va mai fi inclus in programul Teatrului Radu Stanca.

Invitatia a venit din partea unui oaspete, gazduit pe canapea, anul trecut si pe care l-am cunoscut prin CouchSurfing in doua randuri, chiar. Mari-An este studenta in Sibiu acum si traversat mari si tari ca sa ajunga aici. Este din Filipine si ador sa o aud cum vorbeste in filipineza :) Suna a spaniola, cu un accent straniu. Ultima data m-a intrebat daca stiu sa impletesc (am casa plina de fire, andrele, crosete, margele, materiale) si mi-am propus sa n-o las sa plece pana n-o invat :)

Lasă un răspuns

