Handball, my love…

Alte poze mai reusite de la turneu, aici, pe Facebook.

Abia am baut o cafea  mare neagra si tot mi-e somn. Am avut 2 nopti in care nu prea am dormit si se pare ca odata cu varsta, devine tot mai greu de purtat o lupta cu absenta somnului. Dar sa o luam cu inceputul acestei povesti, care incepe de la finele saptamnii trecute.

Vineri pe la amiaza am plecat la Rm. Valcea pentru un nou turneu de handbal amator mixt. Ultimul la care am fost e cel de la Cluj, de prin 2011, daca nu ma insel. Am jucat pentru HACB. Seara s-a lasat cu distractie pana spre dimineata. Eu abia pe la 3-4 am reusit sa prind cateva ore de somn, incat ma intrebam daca vom putea sa ne adunam pentru jocuri. Si-am reusit :)

Ziua de sambata am inceput-o buimaca, incercand sa ajung la Sala Traian, pentru festivitatea de deschidere. Au participat in total 15 echipe din Bucuresti, Cluj, Brasov, Olt si Valcea. Dupa o scurta prezentare si cantarea imnului, ne-am gasit un loc bun in tribuna si ramas sa vedem primul joc, dintre echipele pe care urma sa le intalnim in meciurile 2 si 3. Mi s-a parut grozav ca grupa noastra a jucat chiar in sala in care joaca echipa Oltchimului, ale carei jucatoare le-am vazut in prima parte a zilei, venite sa faca partea de forta.

Duminica am avut primul meci de la 10.00 cu cei de la Nova, apoi am jucat cu Acvila si Valcea B pentru locurile 7-8. Acest ultim meci mi-a placut cel mai mult, ca atmosfera. Am avut in total 6 meciuri (programul, aici) in 2 zile; am castigat jumatate din ele, dar cele de duminica, mi-au mers la suflet prin relaxarea si calmul cu care s-a jucat.

In fapt, tot timpul petrecut la acest turneu mi-a placut mult atmosfera pe care am gasit-o la echipa. La fel, am ramas cu o placuta impresie referitor la organizare – Bravo Valcea! – mai ales ca e prima data cand merg la un turneu acolo. Si, inca un detaliu mi-a intarit o idee mai veche: am jucat pe parchet, atat in Sala Traian cat si in sala Liceului Energetic unde au avut loc meciurile de duminica si pentru mine e suprafata ideala pe care sa joci handbal. Daca mai zic si ca incalzirea pe muzica merge tare bine, se pune?

Despre petrecere ce sa mai spun? Am dansat de la primul pahar de Cuba Libre pana la la 3 dimineata, apoi am continuat polemicile si la pensiune. Mi-a mai placut ideea lor cu proiectia pozelor. In timpul meciurilor din Sala Traian a fost prezent si un fotograf profesionist, ale carui poze au rulat intr-un slide-show lent, proiectat pe un panou mare in clubul in care am dansat, pe parcursul intregii nopti.

Aseara, ajunsa acasa dupa ce trei zile eram ceata mare, mi se parea camera cam goala. Din fericire a postat cineva pe facebook un link la meciul Franta-Islanda si parca nu se putea ceva mai poytivit. Apoi am picat de somn, de-a dreptul si am dormit neintoarsa pana dimineata la 7.

In aceasta perioada se desfasoara in Spania Campionatul Mondial de Handbal Masculin. Mai sunt si astazi 4 meciuri dar sunt grupate cate 2, la aceeasi ora. E pacat cand trebuie sa alegi, pentru ca adevarul e ca simt ca nu ma m-as putea satura de handbal :D

Si pentru ca in urmatoarele 6 saptamani n-o sa pot merge la sala decat lunea, m-am decis sa imi caut o sala la care sa ma duc, sa ma pun la punct cu conditia fizica. Ca sa ma pot lauda la urmatorul turneu cu mai mult de un gol :)

Lasă un răspuns

