Ready, steady… have fun!

Photo from here

Luni seara am ezitat daca sa ma duc sau nu la antrenament. Nu am fost inca la primul antrenament pe 2013, pentru ca joia imi e ocupata cu atelierul de pictura. Si, in plus, nu m-am reintegrat prea bine in echipa, nu ma simt in largul meu; dar se pare ca dorul de minge, de a fi in teren, e mai puternic decat comoditatea si temerile mele, luate impreuna.

E totusi o situatie paradoxala. Chiar daca nu m-am integrat in echipa, ma simt mult mai bine acum, mai linistita. Stresul pe care il aduce conducerea clubului, nu-mi lipseste. Imi place ca singura grija e sa vin, sa joc, achit si ma intorc cuminte la viata mea anosta :)

M-au intrebat daca as merge la Turneul de la Valcea, in acest week-end. Nu am stat prea mult pe ganduri: da! In ciuda lipsei de conditie fizica din ultima vreme, si a faptului ca nu pot onora maine seara cu prezenta, vineri e plecarea.

Azi am fost in Decathlon pentru cateva achizitii si trebuie sa recunosc, am emotii si inca ma mai simt ca fiul ratacitor, care si-a luat un an sabatic. Si recunosc spasita, mi-a fost dor si ma bucur ca handbalul face din nou parte din viata mea. Are o magie speciala care ma atrage si parca oricate meciuri as vedea, oricat as discuta despre, nu m-as satura…

Lasă un răspuns

