New year loading…

De aproape doua saptamani suntem in 2013. Anii se scurg pe repede-inainte, fara sa-mi lase sentimentul ca as cladi ceva semnificativ. Decembrie a fost marcata de-un eveniment important in familie, cununia celei mai bune surori din lume. Amandoi au spus „Da!” plini de hotarare si am fost bucuroasa ca am putut s-o ajut pe Simi, folosindu-ma de un site pe care imi petrec relativ mult timp.

Eram amandoua in dilema, nestiind ce coafura sa aleaga. I-am sugerat sa ne uitam impreuna pe board-ul cu Make-up and beauty. Si dupa ce am eliminat succesiv cateva variante, ne-am oprit la aceasta, dintr-un show Valentino cred eu, dar nu sunt sigura. Ne-am afisat cu poza la coafor si i-a iesit destul de bine. Mie mi-e tare drag cum arata in ziua cu pricina.


Sursa: pinterest.com

Dupa ce ne-am linistit, trebuie sa intampinam cum se cuvine Sarbatorile. Eu eram atat de pregatita incat am plecat de Craciun la Iasi, unde am stat cateva zile. Pentru ca la inceputul iernii am facut rost de-o raceala adevarata, la Iasi m-am menajat destul de mult si nu prea am iesit din casa. Mai era si Albert in preajma si nu m-as fi simtit tocmai bine sa fiu racita in preajma unui copil mic si a unei proaspete mamici.

Am avut ocazia sa trec aproape in fuga pe langa Palatul Culturii si tot mai cred ca n-are Bucurestiul cladiri care sa-l rivalizeze.

Sursa – evz.ro

Trecerea dintre ani am petrecut-o intr-o relativa liniste, la parinti, in Tariceni. Plecand sprea Bucuresti, mi-a placut mult peisajul de sat nins, cu cosurile caselor fumegand si multa multa lumina, in ciuda gerului piscator.

Acum un an nou, planuri noi si dorinta de-a lucra la vise mai vechi. Mi-am propus sa ies mai des din zona de confort si un prim pas a fost sa ma inscriu la cursul de pictura tinut de Arina Gheorghita la Fundatia Calea Victoriei. Am avut abia un atelier despre pictura, in general si despre arta lui Alexandru Ciucurencu, am aflat cateva lucruri noi, am plecat acasa si cu o multime de intrebari si idei noi.

Vineri am fost la opera – Turandot, orchestra fiind condusa de energicul Tiberiu Soare. Fata de  celelalte spectacole de la TNO, acesta a avut doar cateva momente care mi-au placut mult. Sper sa ma simt mai consolata dupa ce voi revedea Tosca, pe 2 februarie.

Lasă un răspuns

