Handbal…

Usor usor cred ca am depasit starea de nu mai vreau sa stiu de handbal, de club, de echipa si am ajuns in punctul in care mi-e dor de antrenamente, de minge, de atmosfera din sala de sport.

Si parca in tandem cu noua mea stare de spirit, saptamana trecuta am primit si eu invitatie la aniversarea a doi ani de la infiintarea clubului, de la clipa mea de nebunie.

Am fost sambata trecuta la petrecerea de la restaurant, apoi in club – unde nu mai fusesem de nu mai stiu cand si chiar m-am simtit foarte bucuroasa sa revad o parte din cei care-mi erau dragi, dar si oamenii noi care au venit in decurs de un an, la echipa.

Si seria de evenimente legate de subiect, a continuata aseara cu meciul de la Sala Polivalenta, dintre HCM Constanta si Athletico Madrid (23-28).

M-am bucurat nespus sa vad o seama de jucatori pe care i-am admirat pe nesarasuflate pe JO de la Londra, precum: Kiril Lazarov,  CanellasNikolaj Markussen, Julen Aginagalde, Xavier Barachet,  dar si tanarul portar plin de zulufi, care a aparat un 7m, Antonio Díez. Nu prea eram la curent cu cine e antrenorul lor, dar m-am bucurat sa fiu la mai punt de 5 m, in spatele bancii tehnice conduse de Talant Dujshebaev. Binenteles ca mi-as fi dorit sa-l vad si pe Ivano Balic, dar nu a fost prezent.

Mi-a placut mult sala, meciul a fost interesant si chiar daca ma dusesem sa vad o inftangere clara, pana pe la minutul 40 eram sigura ca HCM ne va oferi o surpriza. Apoi, catre final, victoria le-a scapat printre degete, asa incat avantajul maxim de 5 goluri s-a transforma treptat in diferenta cu care au fost invinsi. Arbitrajul, din Turcia, mi s-a parut bun, chiar daca in prima parte mi s-a parut ca au avantajat putin echipa gazda, nu a fost foarte evident si au facut ceea ce trebuia facut – nu au iesit in evidenta si au strunit un joc frumos.

Mi-as fi dorit o tribuna mai plina si echipa Constantei putin mai atenta la jocul din teren, decat la tabela. Dar sper ca vor identifia macar in parte, punctele slabe si ca voi face un joc si mai spectaculos cu THW Kiel, in 20 februarie.

Lasă un răspuns

