Chestii despre noi

Din experienta Couch Surfing rezulta multe chestii interesante. Da, sunt si momentele de iritare, cand cineva cere aproape disperat(a) cazare, ii raspunzi si aproape de ziua sosirii nu mai primesti nici un semn. Dar, dincolo de asta, imi place lupa prin care strainii ne vad pe noi, ca oameni, pe noi ca popor, avand in grija o tara atat de frumoasa.

Si pentru ca am fost ghid doar prin Bucuresti, am devenit interesata de surse de cool, la indemana. Aproape uitasem ca am fost solicitata sa completez si eu o fisa de lucru, bucharest-tips.com. Imediat ce-a fost lansat site-ul, am primit invitatia de a-mi da cu parerea. Sincer, unele profile imi par atat de interesante, incat pierd ore bune pe site si mi-ar placea sa vizitez o multime din locurile/restaurantele/galeriile recomandate. Ma bucur mult ca pot sa-i salut aparitia!

De aceea, cred ca daca ne-am uita in jur cu mai multa ingaduinta, daca ne-am iubi mai mult locurile dimprejur, daca le-am aprecia justa valoare si am sustine mai mult punerea in valoare a ce avem deja (renovari/reamenajari), am fi putin mai fericiti si impacati cu spatiul pe care il locuim, in care traim, in care ne construim visele…

Lasă un răspuns

