Inspiration

Inspir, (expir), inspiratie, inspirational, neinspirat(a)… o suma (familie) de cuvinte relativ frecventa in vocabularul meu. Nu am idoli, dar ma uit cu admiratie si ma hranesc din aceste momente, cand intalnesc persoane care rostesc gandurile pe care le am.

La doua zile distanta am dat peste aceste randuri si apoi peste clipul de mai jos. Si am ales sa le includ aici, in jurnalul meu…

„Well, today, after so many struggles and triumphs and moments that have tested my husband in ways I never could have imagined, I have seen firsthand that being president doesn’t change who you are – it reveals who you are.” Michelle Obama (Sursa CNN)

Lasă un răspuns

