Amazoana moderna

“There are no strangers here; only friends you haven’t yet met.”
– William Butler Yeats

Eu chiar mi-am luat in serios rolul de gazda pe CouchSurfing.com si am inaugurat camera mai intai cu o studenta din Filipine. Momentan isi face masterul in Sibiu si avea nevoie de cazare o noapte in Bucuresti. Mi-a scris, am stabilit detaliile si exact acum o saptamana ne-am intalnit in fata Mac-ului de la Unirii.

Am mers apoi acasa si catre seara am colindat orasul, in special Centrul Vechi si, desigur, magneticul loc al Casei Poporului. A doua zi am facut un tur al Muzeului Satului si apoi am mancat la o bodega din Titan.

A doar o zi de pauza pentru ca apoi am gazduit pentru 3 nopti o fata din Canada. E plecata din Paris, unde e stabilita acum, de mai bine de o luna si face un tur al Europei, pana in Turcia, pe motocicleta. Sper sa se fi simtit si ea bine la noi; casa aglomerata, ca suntem destul de multi, dar suntem buni prieteni si fara sa ne propunem, putem crea o atmosfera relaxata, in care schimbam pareri si putem descoperi ca in ciuda distantelor (Romania-Filipine, Romania-Canada), diferentele culturale nu ne impriedica sa gasim puncte comune.

Acum ma pot intoarce la programul obisnuit pana la urmatorii oaspeti.

In alta ordin de idei, deja numar zilele pana la concertul Leonard Cohen; ieri mi-am luat biletul si mi s-a parut ironic sa ridic plicul impreuna cu oaspetele din Canada…

Lasă un răspuns

