How are you?

Incep sa intru in ritmul acela activ care imi convine cel mai mult, adica sa ma implic in tot felul de actiuni care imi plac si care ma aduc mai aproape de oameni curiosi, interesanti, cu initiativa.

Mai intai e vizionarea de maine seara a documentarului „I’m fine, thanks”, orgaizata de Biblioteca FFFF in parteneriat cu Motivonti. Am primit invitatia lor pe mail si nici nu am stat prea mult pe ganduri, nu m-am uitat la detaliile evenimentului, nimic. Abia astazi, incercand sa gasesc un trailer, am vazut ca e chiar misto filmul. Eu m-am convins deja in mai multe randuri de calitatea evenimentelor organizate de echipa FFFF, asa incat, doar timp sa am sa pot ajunge…

Apoi, vineri voi fi gazda pentru o tanara filipineza care m-a contactat pe CouchSurfing.com. Ea e momentan studenta in Sibiu si a spus ca ar avea nevoie de o noapte cazare in Bucuresti.

Si pentru ca simteam ca am chef de mai mult, aseara m-am dus la un antrenamnt de handbal, dupa o pauza relativ indelungata. Abia astept intalnirea de saptamana viitoare!

Lasă un răspuns

