Sevraj…

In perioada 27 iulie – 12 august a avut loc la Londra cea de-a 30-a editie a Jocurilor Olimpice moderne. Am mai vazut si alte editii, dar parca aceasta m-a prins cel mai bine. M-am uitat la destul de multe competitii – inot, handbal, volei, atletism, gimnastica – si am apreciat in mod deosebit calitatea comentatorilor de pe Eurosport, putand sa fac comparatie cu cei de pe TVR.


Photo from here

Acum parca mi-e putin greu sa stiu ca nu mai traiesc patimile competitiei si cred ca JO au intr-adevar un farmec aparte fata de orice al tip de competitie.

Am apreciat apoi efortul depus si organizarea fara repros a evenimentelor sportive. Mi-a placut mult gama de culori a brandului si poate singurul repros as fi fontul de la tabele de scor care aparea la micutul meu televizor. O parte din meciurile care m-au interesat le-am vazut la tv, altele online si m-a bucurat mult asta – ca am putut ramane in contact cu sportivii pe care ii urmaream.


Photo from here

Festivitatea de deschidere, precum si cea de inchidere, de aseara au fost pline de semnificatii si de multe momente emotionante. Au fost clipe in care imi doream sa fiu pe stadion si sa ma incarc cu toata energia, bucuria si entuziasmul unui eveniment global. Poate insa peste 4 ani, la Rio – unde va avea loc urmatoarea editie…

Lasă un răspuns

