Marea cea mare


Image from here

Am fost pe fuga doua zile la mare. Trecura multi ani de cand nu am mai calcat prin constanta si fara prea multa pregatire in prealabil, miercurea trecuta, eram in trenul spre Constanta, inarmata cu un mp3-player si Parfumul lui Patrick Süskind. Inainte de plecaream vizitat-o pe Nico si cand am ajuns la Podul Grozavesti am dat peste dughenele unui anticar. M-am oprit si am plecat de acolo cu doua carti.

Vazusem filmul Parfumul – povestea unei crime, fara sa stiu prea multe despre el. Si pentru ca stiam ca intotdeauna cartea bate filmul, nu am stat prea mult pe ganduri cand mi-a iesit in cale. Cartea aproape am devorat-o in drumul spre mare si mi-au mai ramas doar cateva pagini, cand am ajuns in Bucuresti. Noroc ca tot atunci am mai luat un volum de Thomas Mann, asa incat am ce citi saptamana asta.

Astept cu nerabdarea inceperea unor cursuri si voi incerca sa ma implic in tot felul de chestii, sa uit de dezgustul creat de stirea cu desfiintarea postului TVR Cultural…

Lasă un răspuns

