Calatorie in Bucuresti


Photo from here (dublu click pe imagine pentru marire)

Acestea sunt ganduri pe care ar fi trebuit sa le scriu acum cateva saptamani, cand am facut efectiv turul prin Bucurestiul ascuns dupa blocuri. Cred ca am aflat de pe Facebook, de pe pagina Rezistentei Urbane, ca se organizeaza un astfel de eveniment.

Mai participasem la un tur ghidat prin Bucuresti, anul trecut, impreuna cu cei de la ARCEN, in zona Caii Victoriei, intre Ateneu si Banca Nationala, apoi inca o data, in cursul acestui an, in organizarea celor de la Fundatia Calea Victoriei.

Asa incat, m-am inscris cu entuziasm la plimbarea din 14 ilie, menita sa-mi dezvaluie locuri pe langa care am trecut ignoranta ani de zile. Dar pentru ca s-a ivit ocazia sa remediez macar in parte aceasta chestiune, am avut parte de-o sambata grozava. Mi-a placut mult modul de prezentare, cu ajutorul tabletei si al privirii de ansablu, atat in prezentarea orala a zonei, cat si cu ajutorul hartilor.

Scopul principal a fost aratarea celor cateva zone care pastrau farmecul Bucurestiului Vechi, care au scapat demolarilor necesare construirii noului Centru Civic, care includea si Casa Poporului.

Ziua respectiva a fost memorabila si cu prima ocazie, voi participa la alte intalniri de acest tip.

Un gând despre &8222;Calatorie in Bucuresti&8221;

Lasă un răspuns

