Interactiuni


Image from – Waterstones

Astazi am deschis „Sotron„, de Julio Cortazar, si ma aflam in fata unei dificile alegeri: autorul propune citirea clasica, capitol dupa capitol, cu terminarea cartii odata cu cap. 56 sau citirea intr-o ordine indicata, incepand cu cap. 73 si apoi, sarind prin carte traseului indicat in finalul fiecarui capitol. Mi s-a parut o forma de interactivitate intre om si carte poate la fel de curajoasa ca cei care au produs cartea care nu poate astepta – o carte a carei cerneala dispare la 2 luni dupa ce a fost scoasa din ambalaj. Daca o incepi, nu cred ca ti-ai dori sa-i ratezi finalul…

Cartile sunt pentru mine un drog legal, doza/evadarea zilnica si devine la fel de importanta ca linistea somnului. De aceea poate si primul lucru pe care mi-l voi cumpara, in casa noua, va fi o biblioteca. As vrea sa le vad frumos asezate pe raft, la indemana, nu ascunse prin diferite cotloane, pe sifonier sau prin cutii. Nu-mi place mie si nu mi se pare corect sa-mi tratez personajele/povestile preferate asa…

Dar astazi este vineri si dincolo de toate  neplacerile de la birou, din perioada asta, astept week-end-ul. Si pentru ca tot azi am primit o veste extraordinara, abia astept intalnirea cu Mr. S. si ii spun Bine ai venit! in aceasta complexa, colorata si frumoasa lume :)

Si ca un gand de week-end, iti dau dreptate… Viata e, uneori, in alta parte

Lasă un răspuns

