Lost in translation

De mai bine de o saptamana ma tot invart in jurul un manual pe care il am de tradus. Nu e foarte mare, nici foarte complex, dar l-am lasat sa devina o sarcina pe care nu reusesc s-o duc la capat. Cred totusi ca e o continuarea a starii de semi-relaxare din week-end.

Vineri seara am incercat sa nu adorm foarte tarziu, pentru a ma trezi samabata devreme. Imi propusesem sa ma alaturi celor care voi face turul pietonal ghidat, propus de Fundatia Calea Victoriei. Am fost in jur de 10 persoane si am parcurs o parte din micul labirint gazduit de Centrul Vechi, intr-un ritm molcom si cautand umbra intr-o dimineata prea fierbinte de vara. Drumul a inceput in fata fostului Cinematograf Doina (pe langa care trecusem de o multime de ori, fara sa stiu ce a fost acolo) si s-a incheiat in fata portii Hanului lui Manuc. Aceasta calatorie a picat numai bine, dupa terminarea lecturii cartii anterioare, si, cumva mi-a facut o pofta si mai mare de povesti si de carti/materiale pe tema asta.

Mi-am reactivat contul de pe CouchSurfing, in ideea de a gasi o canapea la Istanbul, pentru inceputul/sfarsitul toamnei si cred ca imi voi oferi din timp si celor care aleg sa gaseasca pe cineva dispus sa le arate Bucurestiul.  Deocamdata sunt in discutii cu o brazilianca ce planuieste sa vina la inceputul lui august.

In rest, ma tin cu stoicism de alergarea de seara, ceva mai slab acum, decat in iunie, dar vreau sa recuperez ritmul. De citit, imi condimentez drumul spre birou/casa cu Nostalgia lui Cartarescu si planuiesc sa vad un film nou de-al lui Fatih Akin – Kurz und schmerzlos (dupa ce am vazut Gegen die Wand si Soul Kitchen).

Lasă un răspuns

