Back…


Photo credit – Fotografie aeriana/FB

Mi se facuse dor sa scriu. Mult timp, scrisesem ceva mai des si ma obisnuisem sa pastrez un jurnal, fie el si pe blog, a lucrurile frumoase pe care le vad, a oamenilor pe care ii (re)intalnesc, cum si prin ce ma inspira, ce descoperiri am mai facut si, mai ales, ce pun la cale.

De la inceputul anului insa, am traversat o perioada mai dificila si nu voiam decat sa ma ascund, sa pastrez doar pentru mine sau cei apropiati, ce simt si ce nu-mi convine. Apoi, am incetat sa ma mai lupt cu mine, am inceput sa nu mai gandesc/analizez atat de mult si sa pun mana sa fac ce-mi place sau ce cred eu ca ma apropie de ce-mi doresc.

M-am reapucat de (re)citit, si acum am ajuns la Vremuri vechi bucurestene (Alexandru Predescu) alaturi de care, se intampla frecvent sa izbucnesc in ras, in metrou. Imi place mult cum e scrisa si ma face sa iau la pas/pedale, Bucurestiul. Ca sa nu mai spun, ca de dimineata, dadusem drumul la tv, pana sa plec, si il prind pe Adrian Majuru vorbind despre zona Targului de Dinauntru. Acum ceva timp, nu stiam prea mult despre el, dar am inceput sa-l descopar odata cu emisiunea Retroeducatia de la radio.

Si din activitatile mele cotidiene, e iesitul in parc, fie in week-end, la citit pe iarba, fie seara, la alergat. Poza de mai sus nu stiu cand anume a fost facuta, dar  arata, o data in plus, cat de frumos e acest parc. De cateva zile se permite accesul pe noua insula renovata, cu alei pavate cu piatra si multi multi trandafiri.  Acum, poate e putin prea cald si aleile de pe marginea lacului sunt cam inguste pentru afluxul de pietoni/biciclisti, dar seara, pe la 23.00, e unul din locurile in care ma simt cel mai bine.

Lasă un răspuns

