Un nou inceput…

Iata si prima postare pe anul asta :) Dupa un final de an extrem de greu, deja incep sa ma readun si sa pun la caleacest 2012, despre care nu stiu precis ce-mi va aduce. Ce-mi doresc de la el? Doamne… asa de multe :) Ca de exemplu:
– sa alerg cu consecventa si sa imi imbunatatesc timpii
– sa citesc mai multe carti decat anul trecut (au fost 34 anul trecut)
– sa invat sa croiesc si sa lucrez; mi-ar placea sa fac un business prin vanzarea de tipare in format PDF. Cred ca va trebui sa invat si Corel pentru asta :D
– sa calatoresc mai mult: mi-ar placea sa merg la mare cu mama la Balcic si sa vizitez Istanbulul
– sa mai adaug cunostinte noi la limba turca si sa invat portugheza
– imi fac vreo 30 de rochii si sa imi modific putin stilul vestimentar
– sa renunt la dulciuri si sa beau ceai verde mai des
– sa-mi iau casa :D

O sa spun in decembrie cate din ele am pus in practica :D

Lasă un răspuns

