Revenire

De cand cu acvitiatea intensa de la club, devenise din ce in ce mai greu sa ma adun si sa scriu aici sau chiar pe blogul de turca. Apoi am zis ca, odata cu vizita la muzeu, de ieri, sa sterg putin praful pe un subiect de care uitasem si nu prea. In sensul ca eu am mai fost la muzee in tot acest rastimp, dar nu cu scopul de a continua serialul. Au fost mai degraba vizite conjuncturale: in Piatra Neamt m-am trezit langa Muzeul de Istorie si am zis ca am timp sa intru. La fel s-a intamplat si in Cheia, cand mai aveam timp pana sa vina microbuzul si am vazitat acolo 2 muzee – al florilor de mina si Francisc Rainer.

Acum insa zilele imi sunt aproape la fel si uneori, in timpul saptamanii mi-e greu sa spun care zi e de fapt. Rutina mea a inceput sa se modifice si imi caut noi proiecte in care sa sa ma implic, pe care sa le cresc si din care sa imi iau satisfactia necesara.

De la mijlocul lui noiembrie am fost in cateva randuri la opera, ba chiar mi-am facut curaj si am fost si la o conferinta saptamana trecuta si am inceput sa fiu mai atenta la evenimentele din jur. Oricum, a zburat acest an. Cand imi dau seama ca e deja decembrie, mi se pare ca timpul se joaca cu mine.

Lasă un răspuns

