Late bloomers…

Photo credit – hobipunkt.ee

Citesc din nou o carte formidabila (multumesc Bibliotecii FFFF) si intr-unul din capitole am gasit expresia din titlu, care pare a fi, pana acum revelatia zilei – late bloomers (puteti citi articolul online).  Stiam de conceptele late riser vs. early risers de la scoala de vara de etologie, inca din 2007, si am fost inca din start de acord cu teoria, insa cea descoperita astazi aduce cu ea o doza de optimimsm. Inca nu-mi pot explica de ce, dar inca o data am o intalnire in idee care mi-a inseninat ziua. Domnule MG, multumesc!

Duminica voi face o scurta calatorie la Paris – ma duc din nou la Opera, pentru La Boheme.  Dupa ce am vazut Olandezul zburator, acum 2 saptamani, se pare ca programul cultural artistic devine din ce in ce mai complex. Mi-ar mai placea sa vad in urmatoarea perioada TANGO EMOCION si ceva teatru.

Amai inceput in Bucuresti Festivalul Viata e frumoasa si anul acesta nu mi-am luat nici un bilet. Dar stirile de la radio si tv ma fac sa-mi para rau ca nu am administrat mai cumpatat bugetul.

Lasă un răspuns

