Turist in Bucuresti


Image from Pinterest.com

Daca nu era atat de frig afara, ieri, ar fi fost un week-end perfect. Spun asta pentru ca am vazut Bucurestiul de sus, din autobuzul pentru turisti. Nu a fost o chestie planuita, dar unoeri afectarea programului nu e atat de grava :)

Plecasem de acasa sa merg la Dalles, la Autor. Numai ca am incurcat week-end-urile :)) E saptamana viitoare. Si asa am ajuns de la Universitate in Parcul Izvor, de aici pe Kiseleff la Muzeul Taranului Roman si seara, acasa.

Muzeul l-am vizitat prin februarie 2010 si am vazut acum, in mare, aceleasi exponate. Dar cu alti ochi, desigur. Am plecat si mai buimaca de acolo, dupa ce am vazut broderiile si cusaturile de pe costume, accesoriile si indrazneala cromatica, punctele mici si ordonate de pe ii sau ilice.

Stiu ca la costumul barbatesc de turc, broderia argintie m-a facut sa ma invart de-a dreptul vrajita in jurul manechinui. Iar un stergar pe care l-am revazut acum, ma obsedase de la ultima vizita – pentru ca are niste margele de aproape 1mm.

Am ajuns acasa unde am lucrat vreo 2 ore la un colier multicolor pe care sper sa-l termin in seara asta si care imi place foarte mult cum a iesit. Tare bine ar mai fi daca as gasi acelasi elan in a si fotografia lucrurile pe care le fac in ultima vreme. Ca sa fie clar: ador sa lucrez cu textile si cu margele si ma relaxeaza/energinezeaza/ imi dau bucurie – aceste treburi. Ba chiar imi tine si de foame, nerabdarea asta de a materializa gandurile :))

Acum sunt la birou si urmeaza antrenamentul de luni seara si apoi, din nou, acasa. Maine avem un amical la Pitesti si la inceputul lui decembrie, va fi un turneu de amatori in Bucuresti. M-am reapucat de alergat in parc, seara si sper ca saptamana asta sa bifez prima serie de 3 ture de lac.

Hell ya… I do enjoy these times! :)

Lasă un răspuns

