Movie night – The Help

Ii spusesem lui T saptamana trecuta ca mi-ar placea mult sa mergem la film. Cu cele trei antrenamente pe saptamana, vedenise dificil sa gasim o fereastra convenabila. Dar, dupa cum patesc mai mereu cand imi doresc ceva, Claudia Tocila a postat pe Facebook o intrebare-concurs si asa alergam vineri seara sa ajung in Cinema City, sa vad The Help .

Vazusem trailer-ul si ma gandeam ca va fi o comedioara usoara; nu mi-am imaginat ca ma emotiona pana la lacrimi. Dar a fost o seara placuta, pentru ca mi-au placut, pe langa subiect si companie, mi-au placut in mod special tinutele din film si detaliile care refaceau atmosfera anilor ’60. De cand cu Mad Men, am o mare slabiciune pentru moda din SUA a acelor timpuri. La The Help, ca urmare a obsesiei mele pentru gulere, aproape la fiecare scena in venea sa exclam: „Peter Pan Collar”.

Si a fost o evadare numai buna, inaintea unui week-end in care am mesterit cu sârg si spor. Desi toropita de-o raceala zdravana (e foarte frig afara, dar si in casa, in perioada asta), am luat la puricat margelele si am facut niste piese pe care le voi posta curand. Inca mai cred ca in camera mea nu sunt lucrurile asezate in asa fel incat sa ma indrume la lucru.

Devenisem mult prea analitica, imi faceam fisiere pline cu imagini si ma tot gandeam ce frumos ar fi sa fac cutare sau cutare lucru, si tot meditand la asta, ajungeam sa nu mai fac nimic. Apoi mi-am propus sa-mi tot repet: Don’t think. Just do!. Si vad ca deocamdata merge…

Nu m-am vindecat de dependenta de Pinterest.com, doar am mai redus-o si am redevenit eleva silitoare la turca, pe livemocha.com.

Sambata nu am iesit decat sa iau ceva de mancare, rapid si doar duminica am fost in Floreasca, sa vad meciul baietilor nostri. Au castigat fara prea multe emotii pentru noi, fetele din galerie si chiar am reusit sa le fac si cateva poze.

Lasă un răspuns

