Sa mai scriem putin

Imi displac pauzele care apar pe blog, pe de o parte, pentru ca ma implic plenar in unele treburi si imi iese complet din cap ideea de a scrie pe blog, iar pe de alta parte, pentru ca uneori ajung sa fiu foarte nemultumita de mine, de alegerile mele, si nu simt decat nevoia sa ma vaicaresc, asa ca mai bien tac. Acum eu stiu ca e blogul meu si pot sa scriu ce vreau aici, dar nu vreau sa devina o cronica a neputintei…

Se anunta un week-end linistit, maine cica ma vad cu Simo dupa multa vreme si, incredibil, a fost de acord sa mearga cu mine in Floreasca, la un meci de handbal. AMH publica saptamanal programul meciurilor din Capitala, iar duminica seara ne-a invitat un coleg la el,  sa vedem meciul Oltchimului.

Citesc in continuare, cu consecventa, in drum spre casa sau birou, si tocmai am terminat a treia carte a lui Malcom Gladwell, pe anul acesta. Acum am ajuns la o carte ceva mai dificila,  de psihologie si as zice eu ca nu e nici ea pentru drumul cu metroul. In materie de muzica, oscilez obsesiv intre ultimul album Guess Who (bravo, Laur!) si un album de muzica clasica. Stiu, e stranie combinatie, dar ambele imi plac foarte foarte mult.

Astazi, eram in Cotroceni si am observat castanii infloriti a doua oara… Era o imagine ciudata, printre ramurile aproape uscate, fruze de un verde-fraged isi facusera aparitia subit, semn ca vremurile nu mai sunt asade limpezi.

Acum ma pregatesc sa plec acasa, dupa o saptamana dificila, care a venit la pachet si cu satisfactii (ieri am avut meci amical cu Acvila si am facut egal), n-am de ce ma plange. Sper sa aveti si voi toti un week-end linistit! Plin de voie buna si oameni dragi :)

Lasă un răspuns

