Pauza lunga

Nu prea mai ajung sa scriu pe blog, ca proiectul cu handbalul m-a acaparat in totalitate. Tot pun la cale sa evadez un pic, dar de cand si cu inscrierea in Campionatul Municipal, e si mai complicat.

Pentru plecarea la Bicaz, ca de obicei, am avut ezitari. Dar o parte din colegi au insistat si bine au facut! Ca a fost o experioenta tare frumoasa si am numai cuvinte de lauda pentru cei din Neamt. Am doar regretul ca nu am avut timp sa si vizitam imprejurimile. Insa am avut primele noastre victorii oficiale. Am castigat 2 meciuri din 5 si am iesit pe locul 4. Tinand cont ca am plecat doar 10, unii chiar accidentati, e o reusita formidabila!

Intoarsa acasa, la problemele cotidiene ma trezesc intre acelaeasi nelinisiti, care se succed luna de luna si ma irita teribil ca nu sunt in stare sa fac ceva in privinta asta. De parca ar veni cineva sa-mi puna ordine in viata… Oi vedea eu cum trec si de asta :)

Lasă un răspuns

