Care-i treaba cu poezia?

Am incercat sa parafrazez un titlu drag si sa aduc multumiri pe aceasta cale, frumosilor tineri care formeaza A.R.C.E.N. – Asociaţia Romana pentru Cultură, Educatie şi Normalitate.

Povestea incepe cu afisele de la metrou care promovau traseele „Cu bastonul prin Bucuresti”. In fiecare week-end imi propuneam sa ma alatur si mereu aparea cate ceva… Dar sambata am reusit sa ajung in fata Ateneului, la ora 11.00 si sa fac alaturi de ei, prea- scurtul traseu, pana in fata Bancii Nationale. Au spus in cadrul plimbarii ca organizeaza mai multe tipuri de evenimente, printre care, pe 30 august, in curtea Scolii Centrale – o seara de poezie.

Felul in care a decurs plimbarea prin Bucuresti m-a convins ca nu ar fi o idee rea sa ma duc si eu, desi nu sunt o cititoare de poezie si nici nu am fost. Nu am  gasit insa nici un motiv pentru care sa nu ma duc. Printr-o conjunctura fericita am fost insotita de doua prietene si m-am bucurat de o poezie. Poate ca r fi trebuit sa scriu articolul in seara aceea, cu toate emotiile care m-au purtat spre casa si care m-au facut sa imi doresc sa citesc mai multa poezie.

Mi-a placut mult felul in care a fost regizat evenimentul,  nu stiai de unde va fi recitata urmatoarea poezie, mi-au placut felinarele si greierii, momentul de muzica si imbinarea cu scurte episoade biografice. Acum astept cu nerabdare seara Lucian Blaga anuntata pentru sfarsitul lunii septembrie. Doar un mic detaliu le-a scapat… (vezi Don Juan

Lasă un răspuns

