Prin munti, iunie 2011

Am reusit in sfarsit sa urc pe munte week-end-ul trecut. Am fost prin Bucegi intr-o tura o tura de 2 zile, in care am mers cu trenul pana la poalele muntelui si apoi am urcat si am dormit la cabana. Am avut parte de o vreme minunata de munte, de un peisaj care m-a surprins la tot pasul, de o compania placuta si toleranta si mai cred ca e o tura pe care as reface-o cu placere.

Traseul a fost urmatorul: am plecat din Bucuresti sambata dimineata cu trenul si am coborat in Busteni in jur de 10,30. La 11.00 am plecat pe traseu, catre Hotel Silva si am urcat prin Jepii Mari pana la Piatra Arsa (triunghi albastru). In jur de 15.00 am ajuns la cabana, ne-am cazat si apoi am plecat sa ne mai plimbam vreo 3 ore pe Platou, pana spre Babele. Am platit 100 lei pe o camera cu 2 locuri.

From New Folder
From New Folder
From New Folder
From New Folder
From New Folder

Seara au intarziat cu cina vreo 90 de minute si asta ne-a afectat si ora la care ne-am dus la somn. Aveam o idee despre traseul pe care voiam sa il facem a doua zi, dar am zis ca intai ne trezim devreme (7.00) si in functie de cum ne simtit fizic, plecam la drum. Am dormit intens si ma simteam pregatita pentru a doua zi. Am coborat pana la Padina, unde visam eu sa mananc micul dejun. Dar… teapa! Am ajuns acolo la 10.00 si mai serveau pranzul, de la 12.00. Atat! Nervoasa, nu am mancat nimic si am plecat catre Vf. cu Dor, unde am ajuns in jur de 13.00.

Coborarea pana la Padina a fost ce-a mai faina parte a traseului, din punctul meu de vere. Oanei ii plac partile de padure, mie peisajele cu panorama vasta. Mi-au placut mult si pajistitle pline de panselute de munte; uneori uitam sa privesc pe unde calc, uitand-ma la ele… Am trecut si pe langa Hotelul Pestera, inainte de a ajunge la Padina si mi s-a parut ca arata foarte bine. Am facut un scurt popas la manastire, sa aprindem lumanari si ne-am indreptat spre cabana.

From New Folder
From New Folder
From New Folder
From New Folder
From New Folder
From New Folder

Dupa coborarea de pe Vf. cu Dor am facut un popas de-un suc si apa, la Cota 1500. Apoi am coborat catre 1400 si spre Sinaia, cu intentia de a manca la Cabana Schiorilor. Pentru ca am taiat serpentinele pe traseul prin padure, am ratat cabana si am mancat abia la Irish Pub, vizavi de posta, pe la 17.00. Am impachetat frumos betele de trekking, de care m-am folosit cu varf si indesat si am savurat la final, pentru prima data, clatite cu inghetata. Am facut in a doua zi un traseu care ne-a luat 8 ore, dupa ce am scazut pauzele.

Dupa berea de rigoare, ne-am indreptat catre gara, ne-am urcat in personalul care avea intarziere (evident!), si incetisor si fara graba, in jur de 22.00 eram din nou in Capitala. Asta e povestea traseului, pe scurt, iar urmatoarea tura as vrea sa fie in Ciucas…

Un gând despre &8222;Prin munti, iunie 2011&8221;

Lasă un răspuns

