IRB Nations Cup 2011

Ieri am fost pe stadion, la meci. Pe Stadionul Tineretului Iolanda Balas Soter din apropierea Arcului de Triumf, se desfasoara luna aceasta meciurile din cadrul IRB Nations Cup 2011, mai e un set de meciuri, duminica, 19 iunie.

Din pacate, Romania a fost invinsa de South African Kings, scorul final fiind: ROMANIA – SA KINGS: 23-27. Din fericire am asistat la un meci fain, vremea a fost ingaduitoare cu noi, desi ne amintau nori densi si m-am bucurat pe deplin de atmosfera de pe gazon si din tribune. Pe acest stadion pot venit linistiti oameni de toate varstele, fara nici un risc. Recomandare pe care nas face-o, daca ar fi vorba de un meci de fotbal…

Drept dovada, iata cateva din pozele colegului meu de la Club, Catalin.

Am numai cuvinte de lauda pentru Federatia Romana de Rugby, atat pentru felul in care coordoneaza desfasurarea acestui sport in Romania, cat si pentru felul in care isi promoveaza evenimentele (online – concursuri pe Facebook, pe pagina lor – Stejarii si afise la metrou – din ce am putut eu observa). Au un site foarte bine pus la punct, mereu actualizat si mi-ar placea ca si alte sporturi sa preia modelul acesta. Faptul ca au interactionat cu bloggerii, este iarasi, din punctul meu de vedere, un pas foarte bun.

As vrea sa vad si site-ul Federatiei Romane de Handbal, putin mai animat…

Lasă un răspuns

