Emotii…


Photo courtesy of LPS Academica Focsani

In poza de mai sus e Sala Polivalenta din Focsani, unde am facut eu cei 5 ani fericiti de handbal…

Dupa aparitia articolului despre Club in ziar, a urmat o perioada dificila. O parte a echipei s-a separat si a format un nou club. Cu atat de putin timp inaintea Turneului de la Cluj, lucrul asta nu a picat deloc bine. Insa mergem mai departe si vom depasi momentul asta.

Dar asta e motivul principal pentru care voiam sa scriu astazi, ci pentru ca aseara am tremurat la propriu de emotii. In urma aparitiei online a articolului, l-a gasit si sotia fostului meu antrenor, domnul profesor Radu Georgescu. Si m-a sunat aseara… Cred ca sunt exact 14 ani de la ultima noastra discutie, cand am plecat in clasa a X-a de la Liceul Sportiv. M-am bucurat sa-l aud si nici nu stiu in ce fel as fi putut da de el, pentru ca eu merg extrem de rar in Focsani. Oricum, chiar vreau sa-l revad, cu prima ocazie cand merg acasa…

Eh, asta da, surpriza! O supriza placuta, foarte placuta :)

Lasă un răspuns

