Freed

In sfarsit… ma simt eliberata de-o presiune uriasa si simt ca ma pot bucura de ce urmeaza. Iti/va/le multumesc… Ma asteptam sa le port pica, dar sunt surpinsa de cata bucurie simt pentru ei. Chiar le doresc sa le iasa! Ma bucur ca le-am dat prilejul sa se intalneasca si de aici, sa duca ei mai departe propriul lor vis. De-ar face asa toti oamenii, sa viseze si sa puna in practica ce-si doresc, n-am fi cu multi mai multi zambitori si fericiti? Ce-i drept, nu pot sa trec usor peste socul pe care mi la produs comportamentul lui AC. Sunt uluita de cata ura am putut starni in el. M-as putea mandri ca am si eu acum un hater, nu?

Week-end-ul asta imi propusesem sa urc pe munte, dar din cauza vremii am optat sa stam acasa. Sambata dimineata m-am trezit devreme, am facut curat prin casa, am gatit si apoi… parca nu-mi gaseam locul. Cand m-a sunat Simo sa mergem la Street Delivery, am refuzat. Apoi mi-am dat seama ca eram asa de blocata in programul cu muntele, pe care mi-l stabilisem initial… incat nu am putut fi flexibila sa fac si altceva… Am optat sa fac ordine prin casa, sa gatesc si termin Usa interzisa (care m-a facut sa vreau sa citesc si Despre limita).

Lasă un răspuns

