Mixed stuff, again…


Photo credit – www.sorin.freehosting.net

In sfarsit, de cateva zile pot spune ca am intrat in normal. M-am intors  la lectura zilnica, din metrou (acum, Liiceanu, Usa interzisa), alerg din nou, cu precautie si ma pregatesc de o noua iesire pe munte in acest week-end. E prima pe acest an si recunosc ca am emotii.

Am planuit un traseu de 2 zile. Vom dormi cel mai probabil la Piatra Arsa si vom colinda temeinic Platoul Bucegilor. Eu chiar m-as fi aruncat la un traseu mai dificil, prin Malaiesti, dar colega de drum a zis ca ar fi mai bine sa nu facem asta.  Mi-ar placea sa mai gasim oameni cu care sa mergem, sa facem ceata mai mare. Dar indiferent cum se vor petrece lucrurille, abia astept reintalnirea cu muntele!

In rest, in continuare Clubul imi ocupa o mare parte din ganduri si preocupari. As fi vrut sa fie uneori lucrurile mai line, dar se pare ca nu e intotdeauna simplu… Astazi ar trebui sa apara un articol in Adevarul de seara, pentru care am pozat ieri. Abia astept sa pun mana pe ziar.

(later edit: a aparut articolul

Lasă un răspuns

