Provoc blogosfera…

…la putina nostalgie, la a-si aminti cum era in curtea scolii, cand alergai dupa minge, sau iti incurajai echipa preferata la campionatul pe scoala… Provoc blogosfera la un meci de handbal, sa vina, fie pe teren, sa joace, fie in tribune sa faca galerie, poze etc.

De la 19.00, ne intalnim in sala de sport a Scolii Nr. 40, eu impreuna cu cei de la Clubul pe care l-am infiintat acum cateva luni sa jucam impotriva bloggerilor care au confirmat pe SportMeet.ro.

Aceasta provocare-invitatie e felul meu de-a multumit blogosferei pentru tot ce am capatat de cand citesc bloguri, paticip la evenimente adresate bloggerilor, de cand m-am bucurat de tot felul de work-shop-uri sau conferinte interesante, de cand am fost partasa la tot felul de tweetmeet-uri unde am cunoscut oameni care transoformau atat de usor o idee, intr-un proiect.

De aceea, va rog sa pasiti din online in offline alaturi de mine si de minunata mea echipa :)


Photo by: Catalin Dinculescu

Lasă un răspuns

