A full week…

Da… se anunta o saptamana plina.  Dupa un week-end cu mult soare, plimbari, companie placuta si relaxare, nu pot spune ca nu ma simt pregatita, doar ca… as vrea ca ziua sa aiba vreo 36 de ore si sa nu mai ajung asa obosita acasa, seara.

Pe langa toate intalnirile si discutiile programate, vreau sa mai ocup si de iesirea la munte din 14-15 mai. Gamba stanga imi da inca batai de cap (mai corect ar fi, de picioare) si sper sa ma lase sa pot urca. Intentionez sa imi iau bete de trekking (oscilez intre a lua de la Craimont sau Decathlon) data asta si sa ma ajut de ele, plus ca nu vreau sa incarc ruxacul. Cel mai probabl va fi o tura in Bucegi, dar inca nu am luat o decizie finala.

Saptamana trecuta n-a fost mai prejos, insa am vazut din nou ca ce incepi de luni… faci toata saptamana :) Pentru ca luni am facut placinta cu mere luni, miercuri si duminica. Luni, acasa, de proba, miercuri in A’LIVE, pentru #applepietweetmeet, iar duminica… la Oana, pentru ca ii povestisem prea entuziasta despre eventul de miercuri si (n)i se facu pofta. Si a iesit o placinta tare frumoasa in capacul de la grill-ul de aragaz,  (merge bine pe post de tava :D ).

Aseara am terminat volumul 3 din Seria Millenium

Mi-am luat bilet la Amy si ma bucur tare mult ca vine in concert in Bucuresti. Insa… pana in august tre’ sa am ceva rabdare…

Lasă un răspuns

