Insight…

Incercam sa inteleg de unde apetitul asta al meu si al celor care pe care ii intalnesc in ultima vreme, pentru preocupari nostalgice gen sport sau mestesugit. Cand suntem mici si toata adolescenta ne dorim cu ardoare sa ne facem mari, sa fim independenti, pe propriile picioare, pentru ca, mari fiind, sa gasim o placere fantastica in activitati care aduc cu ele trairi din copilarie sau adolescenta.

Spun toate astea, mai ales dupa nebunia de la Bran… Am fost in acest week-end cu Echipa si parca s-au adunat totii Zeii bune-dispozitii si ne-au dat dezlegare la party. Am parte des de momente in care sunt happy, dar sa ma distrez atat de mult intr-o singura noapte, e divin!

Imi pare rau ca nu am facut o figura mai frumoasa pe teren. Am avut 4 meciuri si nici o victorie. Si m-am si accidentat din nou, incat aproape o luna de zile trebuie sa stau pe margine, ca sa imi revin. Dar sper ca vom creste in valoare si ca fiecare meci ne va oferi lectii importante despre ce ne lipseste si cum putem fi mai buni.

Acum, mi-e somn, ma dor toti muschii (cred ca am exagerat putin cu dansul) si inca mai zambesc tâmp cand imi reamintesc ce de-a trasnai am mai facut…

Lasă un răspuns

